martedì 30 novembre 2010

Saptămâna 2

  cerasa marina  (fructul de care va ziceam în prima postare)

              Săptămâna a început cum vă spuneam cu ecografia.
Rezultat : o pietricică la fiere si analize pentru hepatită mâine.
Eh...partea bună când ai cancer e ca nu te mai sperii așa ușor. Chiar și medicii mi-au spus râzând că am un ''calcoletto''...să râd și eu? da, hai că râd și eu, râsul e antitumoral! Și oricum trebuie să-mi facă o operație atât de lungă și de complicată că să-mi mai elimine și  o pietricică de la fiere va fi o joacă... chiar și ficatul se poate elimina dacă tot ''trec'' prin zonă.(mi-au confirmat. tot zâmbind...mah)
Când am ajuns azi la SFN (spitalul) mi-am dat seama că uitasem acasă analizele de sânge. Grav! Fără ele nu se poate înlocui aparatul foto. Dar doctorul a găsit pe loc o soluție, i-am dat numarul, au sunat la laboratorul unde făcusem analizele și le-au trimis prin fax.
 (nimeni nu s-a uitat urât, nimeni n-a părut nervos, nimeni nu și-a dat ochii peste cap, nimeni nu mi-a atras atenția că data viitoare să nu se mai întîmple sau că ei nu sunt acolo ca să dea telefoane sau alte scenarii din astea pe care mi le imaginam deja! ințelegeți ce vreau să spun!. În 5min. s-a rezolvat tot eu m-am scuzat am mulțumit iar ei mi-au zâmbit și au zis doar 'n-ai pt ce, bine ca s-a rezolvat')
La radio m-am dus cu 3 ore mai devreme dar nici acolo n-am fost refuzată, am așteptat vreo 10min în total.
Asta a fost ziua de azi.

1 commento:

  1. Aici aproape iti da si o palma dupa ce te cearta ca la usa cortului ca n-ai adus analizele !

    RispondiElimina

Comentarii