domenica 28 novembre 2010

Chimionews

            Am pus la cuptor o tava cu cartofi si file' de cernia (un pește cu carne albă, atât știu despre el)
Cum? Am curațat cartofii, i-am taiat rondele i-am pus peste hîrtia de copt din tava, un strat, peste cartofi fâșiile de pește, sare, pătrunjel, piper, alt strat de cartofi iar sare și mirodenii si am inchis cu alta hârtie de copt. Cuptor, 200grade. Peste 15' scot hârtia de de-asupra ca să se rumeneasca puțin.
Pe urmă va spun dacă merită să incercați.
Intre timp sa va spun cum e cu chimioterapia.
In cazul meu, deja operata de vreo 5 ori, cu tot felul de complicații si surprize, au ales sa-mi faca o incizie sub clavicula stângă, să-mi insereze un port-a-cath cu un cateter în vena centrala. Asta ca să nu mă mai înțepe în venele de la mâini. Că deja erau obosite săracele. Așa se mai odihnesc și ele și eu.
Din port pleaca un ''șnur'' lung care are la capăt aparatul foto de care vă vorbeam alaltăieri.
Il schim la 7 zile adică mâine.
Nu știu dacă-i destul de clar că stau cu ochii pe tava din cuptor (pachetul s-a cam umflat, sper că-i de bine!)
Așa... mâine la 11 mă duc să mi-l schimbe, la 10,30 am de făcut și o eco la ficat ca nici el nu e foarte fericit.
După sper să mă primească și la radio și sa termin tot înainte de prânz.
Am multe de facut așa-i?
Păi da...și ma trezesc în fiecare dimineață la 8 ca să iau 5 picături homeopatice de scorpion.
Pun și apa la fiert pentru un ceai de ESSIAC, îl beau si pe el după ce se odihnește 20' și abia după o oră manânc.
De când fac radio am și regim, mai bine va spun ce mi-a mai rămas decat ce e interzis...mi-au rămas următoarele; pâine alba, paste, orez, parmezan, pui, cartofi, dovlecei, morcovi și pește (se coace, se coace, simt mirosul)
Aș mai vrea sa iau și niște picaturi de tinctura de echinacea, astragal și încă doua pe care le-am uitat, pentru drenarea sistemului limfatic. Am intrat la ''erboristerie'' dar mi-au făcut un calcul rapid, au zis; 230euroni și n-am mai ''insistat' să le cumpar ... sigur le găsesc la plafar nu?
Nu știu ce ajută și ce nu dar dacă tot fac chemio și radio niște plăntuțe in plus pot doar sa-mi coloreze puțin viața.
(am scos hârtia de de-asupra...n-arată rău)
Deci asta e chemioterapia mea, 5 săptămâni de fluor... de Crăciun voi fi luminoasă numai buna de pus in brad.
Lucrurile neplăcute sunt puține până acum, aparatul foto e greu și nu mai știu cum să-l pun, legat de curea îmi atârnă prea greu, la gât, pe un umăr, pe două, l-am pus și-n glugă nu e bine nicicum, noaptea dorm ca atunci când îl aveam pe Nan mic, încă nu mi s-a-ntâmplat să uit de el dar oricum comod nu e.
Stari de voma n-am. Vreo două zile am avut un gust de nisip in gură dar a trecut.
Uneori mă mai doare capul dar asta e de la ficat.
In rest, încă e bine dar mai am 4 săptămâni.
După cele 4 săptămâni vor fi alte 4 de odihnă și iar mă operează. Da știu, mie-mi spuneți?!...deja mi-e frică...dar la asta mă voi gândi atunci.
S-a făcut peștele...e chiar bun !

(știți ce greu e să scrii cu diacritice?pfff..... încercați si mai vorbim !;p)

Nessun commento:

Posta un commento

Comentarii