giovedì 4 ottobre 2012

Baia și alte proiecte


 

     Baia e gata și arată cam așa:

ne-am grăbit să cumpărăm măcar strictul necesar înainte de a veni Nan și până la urmă rezultatul final nu e rău dar arată puțin cam prea anonim...dar la asta vom lucra când vom ieși toți la pensie...deocamdată ne folosim de ea așa cum e. Soldatul alb cu rafturi din spate e foarte util, la fel e și multi-suportul de prosoape cu etajeră, cu puțin eforrt anul viitor dăm jos toată gresia și o înlocuim cu lambruri de lemn colorate. Ar trebui sa iasă super...dar e doar o idee încă.



În rest n-am mai făcut aproape nimic. Așa se-ntâmplă atunci când ai strictul necesar și afară sunt încă zile frumoase de toamnă.
 Ieri de exemplu am fost la mare, azi Steve e de gardă  iar mâine vine omul să ia măsurile pentru grilaje la geamuri....și uite-așa trec zilele și vine iarna.
Dar până vine iarna îmi petrec zilele în balcon unde am improvizat un loc unde să mâncăm (și nu numai), deocamdată o masă de plastic, câteva scaune, câteva perne, câteva etajere pentru fructe și un colț unde calc.
Vara nu e nimic mai prețios pentru călcat decât un colț de balcon la umbră și la aer curat...nici n-aș fi crezut. Practic un balcon mare e ca vechile bucătării de vară de la țară, iar aici ar fi loc suficient să și gătesc...dar la asta o să mă gândesc într-o după-masă geroasă de iarnă.







 

Nessun commento:

Posta un commento

Comentarii