lunedì 4 giugno 2012

Feminitate cu miresme de iunie

anii "30
 Odată ce-ți accepți condiția vieții de pensionar, lucrurile devin mai simple și lumea mai colorată.
Eu de exemplu, merg mai încet și văd mai multe, păcat că memoria-mi scade și ca să fac loc imaginilor de azi trebuie să mă duc în arhivă și să șterg imaginile de ieri.
Azi de exemplu, trecând pe o alee m-a oprit în loc parfumul narcotic al teilor.
Un parfum insistent și curtenitor prin care natura ademenește trecătorii pe străzi  și se dă la ei liberă ca o dezmățată învăluindu-i cu miresme îmbătătoare și promisiuni de tainică fericire.

Faceți-vă timp, căutați un partener romantic, așteptați o seară călduță, reperați un parc sau o alee cu tei mari cu coama deasă, comandați o ploaie ușoară de vară și dacă n-a trecut încă luna iunie, n-a adormit partenerul și nu v-a trecut cheful.. ieșiți la plimbare!
 Pur și simplu! Dacă n-aveți partener împrumutați copilul cuiva, sau cățelul sau bunica. ( Mitzu e liber numai dimineața pentru că seara umblă cu destrăbălatele alea pline de purici, s-a ales praful de educația lui)
Dacă nu găsiți pe nimeni chemați-mă pe mine, știu niște alei pe care ne putem îmbăta cu apă rece și arome de tei și iasomie. O nebunie! Durează doar câteva zile, după care o să suspinăm alte 12 luni.

Una. Iar a doua chestiune importantă în seara asta este cea a rochiilor de vară.
Ați observat că stiliști au făcut pace cu femeile până la urmă?
Moda feminină, mai ales cea de vară, în ultimii doi ani e în sfârșit feminină. Combinații plăcute de culori, croieli simple și țesături molatece prin care moda propune din nou veșminte grațioase și confortabile.
Devenise incomod să fii femeie cu atâtea modele de rochii asimetrice, cu coadă sau cu colțuri, franjurate și netivite, înzorzonate, învolănate și sintetice.Cred că devenise dificil și pentru bărbați să ne perceapă așa cum am fi vrut noi, adică seducătoare și sigure pe noi.

Societatea s-a schimbat iremediabil, femeia de azi plină de responsabilități, surmenată și obosită nu mai seamănă cu cea de la-nceputul secolului trecut, dar... avem drept de vot, avem egalitate.
Ei bine, cred că putem rămâne egale cu bărbații și dacă nu ne-mbrăcăm cu tendințe masculine.
Și cred că avem mai multe avantaje în a fii femei, atât în vestimentație cât și în comportament. (am fost ieri la piscină și de-acolo m-am inspirat)
Am atasat două imagini dintrun film care mi-a plăcut foarte mult. Și tema și actrița și masinile și mesajul . Enjoy!




Nessun commento:

Posta un commento

Comentarii