lunedì 10 ottobre 2011

Tramontana

Tramontana, vânt rece din nord.
Dar soare, v-am spus că Roma e orasul cu 300 de zile de   soare pe an.
Dar am scos cuvertura aseara. Cea usoară, de toamnă.
Caloriferele o să mai aștepte.
Și căutăm case, am mai văzut un partament mare și frumos pe-aici pe lângă noi dar blocul era prea comunist. Prea. Alfel avea ferestrele spre parc, un parc frumușel și verde tot anul, dar blocul....
Chiar dacă, cum zice Steve, indiferent cum ar fi,un apartament la Roma se vinde sau se-nchiriază imediat.
Săptămâna asta mai avem vreo 3 vizite.
Prețurile însă nu scad. Incredibil.
Vorbeamcu agenta imobiliară de vineri (agenția ei are 4% din vanzare!!! ) tocmai despre prețuri. O familie cu doi copii are nevoie de cel puțin 80 mp, ceea ce înseamnă la Roma cca 300 mii de euro....cum Doamne-iartă-mă să plătești atâta bănet pe 3 camere?
În câti ani de rate?
Și cât de bine trebuie să-l cunoțti pe omul de lângă tine, cât de sigur să fii de toate sentimentele lui, de schimbări, de boli, de șomaj, de ce vreți voi, ca să-ți poți cumpăra o casă cu el.
Pentru că musai trebuie cumpărată în doi. Singur.... cum?
Dar prețurile v-ma zis, nu scad.
Și iarna e pe noi.
Și criza nu ne slăbește.
Și.... hehe... nu le zic azi pe toate, le păstrez pentru zile cu prea mult soare când voi simți nevoia să mă deprim și n-o să am cu ce. De alcool (cu care te deprimi sigur până la lacrimi) nici vorbă, nu l-am mai gustat de 2 ani și ceva.
Nu beam eu nici înainte, dar un bitter-orange, un gin-tonic, un cocktail de fițe, alea da.
Acum nici alea.
Bine.
Vroiam să scriu despre climă...dar iar am luat-o pe arătură, s-aveți o săptămână liniștită, bye!

Nessun commento:

Posta un commento

Comentarii