sabato 29 ottobre 2011

Grrrrrrrrrrrr

Una caldă:
 - controlul de ieri la Gastro-enterologie a fost ok, mă așteptam la o biopsie și în schimb ...nimic!
Analizele sunt puțin mai bune. Nu mult. Dar mai bune.
În concluzie, pentru următoarele 3 luni aceeași viață, regim fără grăsimi, prăjeli, alcool plus Deursil 600.
Biopsia încă nu e necesară. Yupiii.

Așa.... aș fi scris un post lung și plin de yupiii pentru controlul ăsta dacă n-aș fi descoperit azi dimineață că
Una amară:
- mi-au clonat cardul Postepay....grrrrr
Nu știu dacă e chiar clonat dar e tot un fel de furt telematic.
Din extrasul de cont rezultă o încărcare online făcută acum o lună, încărcare cu care tot soldul meu s-a dus frumos la altă adresă.
NU știu dacă să plâng după bani (<300 euro)sau să mă bucur că n-a fost celălat card unde paguba ar fi fost mult mai serioasă.
Nu știu.
Și brusc nici nu mai am încredere în carduri, conturi și plăți on-line.
Să-i stea în gât!!!

Nessun commento:

Posta un commento

Comentarii