mercoledì 3 agosto 2011

Nelu

Scărmănata
Dimensioni: 50 cm (base) x 70 cm (altezza)
Tecnica: acrilico 
Stile: figurativo
Supporto: cartoncino 
 
Autore: Steve
Collezione: Roma 
Disponibile: Si.
 
 


Dacă l-aș fi cunoscut acum 5 ani, astăzi renovam deja a doua oară.
Sau cum ar trebui să răspund dacă mi s-ar lua un interviu :
"Nelu m-a ajutat să-mi recâștig încrederea în mine și să privesc spe viitor cu speranță"

În realitate lucrurile însă chiar nu stau rău.
Omul n-are prea mare încredere în judecata femeilor,dă din cap cu neîncredere când îi cer eu câte ceva dar face ce-i spun până la urmă. La sfârșit îmi dă de înțeles că așa cum zicea el ar fi fost mai bine dar asta e, ce să fac? Nelu nu va fi unul din admiratorii mei.
Zice că și acolo în Germania unde a lucrat el, femeile veneau cu tot felul de idei trăznite dar "clientul nostru stăpânul nostru".
" Îs femei, n-ai ce le face, le fuge mintea peste tot. Păi să veniți la mine doamnă să vedeți gresie frumoasă. Uite-așa am pus-o în baie" și desenează cu mâna în aer niște scări în cădere. Și pe urmă în urcare.
Așa o fi, dar acuma ce să mai fac...gresia am luat-o deja și am pus-o așa fără scări. Ce-o fi o fi.
Și parcă are și aceeași culoare cu faianța și cică ar fi trebuit să fie în contrast. Că-i mai frumos.
Lucrează singur, bea puțin (doar vin îndoit cu apă) și are instrumente multe (l-am văzut eu cu laserul pe faianță, e tare!)

În baie,după demolări și după multe critici la adresa celor care au lucrat înaintea lui, s-au obținut 77cm(pt duș). Cădița de la duș are cca 78 și ar mai trebui pusă și faianța, dar cumva-cumva tot o s-o îngrămădim noi acolo.
Mâine trebuie să mă duc de dimineață în control pentru că aș vrea să pună faianța invers, pe lățime, dar normal că ideea n-a fost primită cu prea multă bucurie. E un tip conservator și foarte sigur pe el, ce mai !
Dar dacă veți avea nevoie de un lucrător bun la toate să știți că Nelu e o soluție de luat în considerare. Îmi bag numărul lui la preferate.

Cât despre bani, bănuiesc că mă va costa dublul sumei contractate inițial dar au fost multe chestii neprevăzute la-nceput. Vă țin la curent oricum.

Nessun commento:

Posta un commento

Comentarii