lunedì 6 giugno 2011

A tonifica în mod plăcut

Relitto
 
Size: 60 cm (base) x 50 cm (height)
Technique: mista
Style: paesaggio
 
Collection: Roma
Available: No
 
 
 
El a vrut. El a avut geniala idee de a intra pe un teren de tenis cu mine!
Pentru că pentru cei 12 euroi plătiți pentru o ora mie mi se pare că un singur lucru am făcut cum trebuie. Am intrat! Îmbrăcați fără cusur cu pantaloni scurți albi (el), cu tricou polo, cu șapcă și rachete ușoare, colorate, perfecte.
Restul...aaaargh restul!!... a fost doar o continuă alergătură după mingi pierdute.
Chiar și pe terenul celălalt am trimis câteva (eu binențeles)
Dar eu să știți, cred că terenul ăla nu era cum trebuie să fie. Avea denivălări. Multe denivelări.
Nici când serveam nu sărea mingea cum mă așteptam. Nashpa terenul, nu merita atâția bani.
Și mai era și prea cald. Soarele ăla....pffff....erau de stors tricourile noastre la final. Cine joacă pe așa o căldură?
 
Dar după o oră-două e așa plăcută senzația aia de mușchi "încălziți" și e mult mai distractivă o oră de tenis 9sau orice alt joc) decât o oră de sală. Închis, singur, transpirat...indiferent dacă"tragi de fiare" sau sau faci salturi "aerobice" e tot plictisitor.
Un joc în aer liber consumă tot atâtea calorii dar e mult mai distractiv.
 
 
Și mai aveam în minte o întrebare ...n-are nicio legătură cu tenisul de câmp dar tot v-o spun.
Oare e mai greu ușor să-ți construiești o profesie (carieră, loc de muncă, cum vreți să-l numiți) de care să fii mulțumit sau o familie?
 

Nessun commento:

Posta un commento

Comentarii