giovedì 2 giugno 2011

Ce mai e nou la Roma (in &out)

TU, io, NOI
Size:          50 cm (base) x 70 cm (height)
Style:         figurativo
Technique: acrilico
Support:     cartone telato

Collection: Roma
Available: no





Nou mai e că:
 - după pomișorii ăia care făceau trotuarele roz a venit mirosul dulce de salcâm care a umplut Roma de flori albe, iar acum, de câteva zile văd că e timpul teilor. Parfum suav de poezie elegantă.
Ziceți ce vreți, ziceți-mi că n-aveți timp de poezii și cai verzi dar recunoașteți că lumea asta fără culoare, fără parfumuri și fără sentimente .. eh? cum vi se pare?
Serviciu, bani carieră? ok! dar fără astea de mai sus cum ar arăta?

Bine, dar vroiam să spun altceva.
Vroiam să spun că mi-am recuperat aproape toate kg. pierdute (aș fi vrut să-mi las vreo 4-5 de rezervă dar n-a fost chip), mi-am vopsit părul mai închis și l-am lăsat să crească, m-am bronzat și mi-am cumpărat bluze albe si pantaloni scurți, mi-am antrenat puțin celulita la tenis (la mare).
Mi-e bine. Arăt bine și mă simt Wonderwoman.
Și totuși...
...când m-am dus luni la ORL a fost destul să văd prima femeie în pijama pe  o bancă în curtea spitalului ca să simt cum inima mi s-a făcut cât un purece. De frică. Pentru o clipă. Pe urmă a-nceput din nou tum-tum, tum-tum...dar... dacă ați știi cât sunt de vulnerabilă.
Am auzul diminuat dar nu-i nimic de făcut deocamdată. Trebuie să-mi vorbiți mai tare. Atâta tot.
Asta a fost luni.

   - Ieri în schimb a fost una din zilele alea în care-ți proprui de cu seară multe lucruri clare și simple dar...cu toate astea.... dimineața parcă nu mai ești convins că trebuie să le faci.
Dar dacă ți le-ai propus, na....
Și mă-mbrac să merg la mare. Mă-ntorc de trei ori pentru că mi se pare că am uitat ceva, dar ce?
Ies din casă dar nu sunt convinsă. Merg doar așa, fără tragere de inimă.
Ajung aproape la tren și.... ??? Mi-am uitat prosopul.
N-are rost să mai merg, și-atunci...? fac o plimbare prin parc și mă-ntorc? ok!
Mă plimb io pe-acolo, oleandri înfloriți o minunăție, miros de iarbă, maci și ovăz copt pe ici pe colo, bănci.
Bănci mai toate goale...doar câte-o femeie cu cățelul.
Mă așez pe una, mănânc un măr și...?
Constat acasă, după vreo 2-3 ore că mi-am pierdut telefonul.
Nu-l găsesc și pace, răscolesc toată casa, mă sun cu celălalt și descopăr că "nu se află în aria de acoperire"
O voce mă-ntreabă dacă vreau să fiu anunțată când revine în/sub aria aia de acoperire.
Zic că da. Mă taxează ca pentru un sms și peste vreo 2 oră mă anunță că e liber.
Sun. (mă sun pe mine) Vorbesc cu un bărbat care l-a găsit acolo sub bancă și îmi spune că astăzi pot să merg la aceeași bancă să mi-l restituie.
E un telefon vechi. De ceva timp vreau să scap de el.
Dar în ultimii 2,5 ani l-am pierdut de două ori.
Și de două ori mi l-au înapoiat intact și cu același credit!

- m-am uitat azi de pagina Romei ca să văd ce propuneri mai sunt pentru timpul liber și am citit așa:
giovedì 02 giugno 2011 
Sono presenti 87 eventi a Roma :
66 Expoziții | 13 Spectacole| 4 Concertie | 2 Manifestații | 1 Sagra e festa popolare | 1 Sagre
- și m-am decis. dacă nu e prea cald mă duc mâine la parada militară de ziua Republicii.
În zona Forurilor imperiale. Cu șefi de state, defilare, fanfară și de-astea.

Nessun commento:

Posta un commento

Comentarii