martedì 17 maggio 2011

Work in progres....ssshh

Progrese încă nu se văd dar eu lucrez-lucrez.
Nemulțumită de faptul că blogger e așa de rudimentar încât nu are nici măcar paginile numerotate m-am decis să remediez eu câte ceva pe ici pe colo.
Paginile numerotate sunt obligatorii pentru o căutare rapidă sau pentru o citire cronologică a posturilor, dar cum se face...?
Eh...cică trebuie schimbate și inserate niște linii de program în HTML.
Eh... ce-o fi așa de greu? au toți numerele astea deci nu e greu....
Și cred chiar că e foarte ușor doar că eu aseară mi-am prins urechile:
*Eroarea nr. 1 (nu faceți ca ei!) N-am făcut un backup !
Următoarele n-șpe erori vin în șir cuminți încercînd să restabilești ordinea. Mă rog, măcar aia care era.
Biiine...și deci, dacă o să deschideți și-o să găsiți blogul colorat ca o sorcovă e semn că eu lucrez. Woow.

Nessun commento:

Posta un commento

Comentarii