martedì 5 aprile 2011

Primul control

Azi m-am prezentat dis de dimineață la control.
După cum vă spuneam, eu de bună româncă știu cum se fac treburile astea.
M-am prezentat cu cadouri.

Nu vă spun cât am cheltuit, dar am făcut un frumos coș plin cu de toate, de la specialități de salamuri feline până la brânzeturi cu tartufo, vinuri liquorose (încercați Passito di Pantelleria, e super!) oușoare și colombe de paști, aperitive sărate și dulci PLUS cornulețe calde făcute de mama!
Asta pentru asistenți.

Pentru unul din doctori (prietenul ăla a lui Steve care nici nu prea s-a uitat la mine cât am astat acolo...!! ) am dus niște vinuri scumpe (numa' două...că v-am zis că nu mi-era simpatic) și niște cantuccini.(biscuiți tari ca piatra pt vin)
N-a prea reacționat, doctorul! (ți-ai găsit!). DAr pe mine nu m-a dezamăgit pentru că nu mă așteptam.

Asistenții însă au fost super încântați...ne-am pupat și iar am vorbit toți deodată și am făcut glume ...și pe urmă am intrat într-o sală de-a lor și am despachetat coșul și...iar am făcut ooh, dar nu trebuia, dar ce frumos și ce multe, prea multe.....
A fost ok. Cu totul altfel decât în Ro, chiar s-au bucurat și chiar nu se așteptau...

Mi-a mai rămas cadoul la marele Profesor.
Săptămâna viitoare mă voi ocupa și de asta.

Nu toată lumea face așa, ba dimpotrivă ...dar eu am stat mult în secție la ei, ei au fost super... operația asta în clinică m-ar fi costat cca 20 de mii de euroi...eh... ca să ajungi pe lista profesorului n-ai cui să dai șpagă în It. îți rămâne doar să aștepți...și cum cancer acum face oricine, listele-s lungi și tumorile cresc...și na...eu așa am făcut...alții poate au alte metode...dar a fost bine așa....am lăsat loc de bună ziua ;-)

Printre toate cadourile și pupăturile astea...m-au și medicat, că na! de-aia m-am dus.
Dar nu cine știe ce, destul de superficial, toți îl știu pe Steve, deci...n-aveau ce să-mi spună mai mult.
Mă mai duc miercuri.
Miercuri mă duc și la vizita oncologică.
Am cerut și fotocopii după cartela mea clinică.... a rezultat  că am fost internată de 3 ori la SFN, plus câteva zile de Day Hospital.
Fotocopiile le iau miercuri...știți cât am plătit?? (cred că m-ai bine o ceream în rate, în fiecare lună căte 10 pagini)
Cincizeci și doi de euroooi!
Și am făcut-o și pe asta.

De-acum am de umblat la tot felul de controale, plus pe la rezidență, pe la medicul de familie, pe la pensii, ecc. Am de lucru nu glumă!
Dacă totul merge bine...am oricum multe de făcut.

Completare la mixul de weekend:
Evenimentul cel mai important n-au fost comentariile de la Teo.
Evenimentul cel mai important a fost faptl că am făcut duș !!!
Scurt, ok, dar duș adevărat!!
Și asta nu se mai întâmpla de prin 13 feb....mă jur.
Mă spălam pe bucățele ca strămoșii mei de la țară.
Un duș! Woooow! Mare invenție....prilej neasemuit de relaxare, de încălzire...de limpezire...hehe...ce știți voi oameni moderni, faceți duș de două ori pe zi...și câte unul tot se mai plânge că are părul gras....

Nessun commento:

Posta un commento

Comentarii