giovedì 14 aprile 2011

Frig, căpșuni și nostalgii

Azi a fost un frig !...și-un vânt!
Care muguri roz bonbon care plezneau poc-poc ? care căldură de nu se mai putea ieși la ora prânzului?
Frig frate!....și-acuma mai și plouă!... de bine ce-mi cumpărasem o altă trapuntină (o cuvertură-plăpumioară dar nu de puf, de bumbac) și o băgasem deja în sac pe cealaltă de iarnă ...că na! aveam călduri!
Că veni vorba...călduri chiar am...după toate ședințele alea de radio-chemio, plus altă operație, ciclul meu lunar s-a băgat și el la somn.
Cică sunt șanse să se trezească odată și-odată, dar....nimeni nu garantează nici că da, nici că nu, nici că virgulă când. Și s-a dus și asta....super! Supercalifragilistichespiralidoso....nanana (îl știți?)

Oare căpșunile ajută?
De vreo trei săptămâni tot cumpăr niște fructe...sunt căpșuni na, dar mari ca perele, aproape fără miros , idem la gust. Da'-s roșii și îs mari. Nu-i destul ??

Și frezii mi-am luat, astea dacă ai nasul fin, ceva ceva se simte, dar sunt mari și ele ca sfeclele.
Cred că le fac pe toate așa mari pentru că suntem mulți pe planetă și na...să ne-ajungă la toți.

N-am făcut nimic azi, ar fi trebuit să mă duc iar la ASL (unitatea sanitară locală, nu știu ce-ar putea fi în românește) dar am lăsat-o pe luni.
Steve s-a dus la Pomezia cu un tablou la expozițiape tema :animale.
Nu știu dacă al lui se numește tablou, practic era o bucată lungă de scândură pe care a pictat niște păsări flamingo la marginea unui iaz (lac, apă..ceva similar).  Super fain.

Mi-aș lua bilete pentru luna viitoare dar nu pot până nu mă duc la vizita oncologică.
Dar în mai-iunie sper să vin.
Trebuie să aleg gresia, ușile și ce-o mai fi ca să terminăm cu apartamentul cât mai repede.

Am vorbit și cu Fra azi la telefon. Mă tot sună de vreo lună și ne tot aducem aminte de vremurile bune....cu multă nostalgie însă. Râdem mult și ocolim întrebările importante dar....știm amândoi că ceva lipsește..
Unele lucruri rămân pierdute iremediabil .....și nu se mai întorc. Niciodată....Și nimic nu le poate înlocui... Orice-am face...

Nessun commento:

Posta un commento

Comentarii