domenica 20 marzo 2011

Duminica, înainte de slujbă

În momente dificile, în cazuri extreme, în situații delicate, femeile au nevoie să li se confirme ceea ce știu deja.
Au nevoie să audă în cuvinte că nimic nu s-a schimbat.
Toate femeile, chiar și mamele :)
Iată de ce postul ăla în care mă plângeam că sunt singură și nici Nan nu m-a sunat, cred că a surprins câteva persoane. Cele care pe Nan îl cunosc foarte bine.
E greu să crezi că poate deveni dintr-o dată fiu denaturat fără ca eu să nu-l dezmoștenesc:)

Așa că azi e duminică, vine popa să zicem rugăciunea și să ne dea ostia (nu mie) direct în salon și ar fi bine să mă confesez și eu.
Eu cu Nan, înainte de operație am avut un acord.
Ăsta e un lucru serios chiar dacă am vorbit doar 2min și aproape în glumă.(nu faceți acorduri cu scorpionii dacă nu sunteți convinși că veți respecta jumătatea voastră, eu vă zic...aveți grijă)
El știa că mama e pregătită să vină și că Steve nu va lipsi în perioada operației.... dar dacă totuși e nevoie de el, el era oricum la Buc., adică la 3h de Roma.
Ăsta era acordul.
Doar că eu na, așteptam să mă sune și să-mi spună fraze din alea patetice ca-n filme, gen "Oh, neprețuita mea mamă...viața mea fără tine...."
Și acuma,  pentru că el a avut febră zilele astea, eu l-am sunat des. Chiar și fără acord...hehee...femeile știu de ce!

Nessun commento:

Posta un commento

Comentarii