sabato 19 marzo 2011

Azi e mai bine??

Bineînțeles că nu!
La 14,30 am chemat medicul că aveam deja 38,3.
A venit...au venit vreo trei de fapt, dar febra mi-a scăzut doar cu o perfuzie de paracetamol.

S-au mai gândit totuși la o posibilitate.
Mi-au închis complet port-ul și mi-au pus  un fluturaș normal în venă.
Port-ul, o invenție foarte utilă și comodă, din păcate e foarte delicat. Se infectează ușor și aș putea avea febră și de-acolo.
Eu sunt destul de sceptică, nu mi-a dat niciodată probleme ... dar dacă e ăsta motivul pt care fac febră aș fi chiar fericită.
O încerc și pe asta...oricum mâine e duminică și alte investigații nu-mi face nimeni.

Și nici nu vine nimeni la mine.
Steve e de gardă 24h iar mama cu toate autobuzele alea și fără să știe italiană, n-are cum să vină.
Dar mi-au adus provizii , pentru că de 5 zile, aici îmi dau doar chifteluțe de pui, fierte!!!
Nici alte paciente n-o duc mai bine.... 'or fi bucătarii în grevă!?
Dar ...dacă cineva poate să mă creadă, Steve mi-a  adus azi o felie de tort, ciocolată cu pere. ?Homemade.
Acuma na..... nu e foarte aspectuos...și nici..... dar!...l-a făcut Steve cu mama! e ceva, nu?
Puteți sa v-o imaginați pe mama care știe în total vreo 50 de cuvinte italiene și pe Steve care nu știe să facă nici măcar un ou ochi.... vi-i imaginați în bucătărie? ..mixer, ouă, cuptor, tavă...toate astea cum și le-au spus?
și cum s-au înțeles??
Oricum...ceva ceva a ieșit sa știți...un fel de pandișpan de cacao cu pere....nu e rău!
Să le cer rețeta? :)
(mi-e că au cumpărat un plic cu prafuri și au adăugat ce scria acolo pe rețetă .... n-am întrebat că nu-i frumos!)

L-am sunat și pe tata.
Era la grădină.
Și-a cumpărat plasă pt castraveți. 15x15!
LA MULȚI ANI !! să fii sănătos și să-mi trimiți câțiva murați :)

Nessun commento:

Posta un commento

Comentarii