venerdì 18 marzo 2011

Cardio

Nu scade și nu scade. Se-nvârte sub 38 dar nu mă lasă.
Azi dimineață proviziile de TENACID se terminaseră așa că sunt fără antibiotic.
Ultimul medic care a venit în vizită azi a propus investigații la inimă.
Un episod de tahicardie, aritmie sau ce-o fi fost, am avut.
Eram aici în spital și a îneput să-mi bată tare inima, mi s-a mai întâmplat dar mă întindeam 5min și-mi trecea....acum nu și nu.
Și-a venit cardiologul și mi-a dat câteva picături de nu știu ce și gata.
E drept, mi-a spus să-l caut ca să ne asigurăm că e totul ok....eh...dar dacă nu mă lasă!!!
Toate anesteziile alea generale de ore și ore chiar apă de ploaie nu sunt.
Normal că acuma sunt fericită.... mai ales că analiza asta se face cu sondino prin esofag.....nooooo...nu vreau să mă gândesc....
Tomografia n-a relevat nimic grav și hemocultura încă nu e gata dar.... era a treia, primele două au fost ok.
Normal! Alea sunt chestii vechi....ia să vedem cum e și la cardio că tot vorbeam de infarct.

Nessun commento:

Posta un commento

Comentarii