mercoledì 22 dicembre 2010

Pare că  zilele trec fără să se-ntâmple nimic dar se-ntâmplă, mereu se-ntâmplă.
Ieri de ex. m-am tuns. Prea scurt dar .... aștept expertul săptămâna viitoare pentru schimbarea culorii.
Tot ieri am terminat cartea lui Marai "la donna giusta (femeia potrivită)". O super carte.
Tot ieri am stat puțin de povești cu prietena mea Li despre Craciun și despre copii și despre destine.
 Nu pentru că ar exista un raspuns la toate ci doar așa...pentru plăcerea de-a mai sta de povești.
În timp ce mă pregăteam de culcare mă gândeam la ce mi-a spus ea "Craciunul trebuie să-l ai în suflet că dacă nu degeaba faci mâncare, cadouri și beculețe colorate".
Așa e... și vineri vine Nan !!! Așa bucuroasă suuuunt!! Vine și stă aici cu mine toate sărbătorile.... și eu azi, n-o să ghiciți ce am cumpărat ...hehe..varză! varză murată și poimâine fac sarmale!!
Sarmale și lasagna... crăciun internațional.
Mâine mă duc de dimineață la radio și pe urmă fac și ultimele cumpărături, vineri n-o să am prea mult timp.
Dar săptămâna viitoare e ultima. Ul-ti-ma!
Și de anul viitor sper să am timp să scriu și câteva concluzii nu numai fapte. Macar din când în când.

Nessun commento:

Posta un commento

Comentarii