lunedì 14 marzo 2011

Lăsați-mă acasăăă

Astăzi m-au medicat (nu pot să zic "pansat" pt că e altceva) de două ori.
Ar fi trebuit s-o facă mereu în ultimele două săptămâni dar ți-ai găsit!
Pe la vreo 16 am avut iar 37.7 dar mi-a scăzut repede și dacă mă vezi pe hol n-ai zice că sunt pacientă.... deci e clar nu?..lăsați-mă acasă!!! că mai rău nu poate fi!

Nu glumesc când spun că mă cunosc și pisicile de când tot stau aici: acum 5min. a venit să mă salute asistentul care m=a medicat, i se terminase tura și rămâne câteva zile în concediu :"vroiam să te salut că probabil când mă-ntorc eu tu vei fi acasă! Un bacio e In bocca al lupo"
Mulțumesc. Oricuum o să mai vin pe-aici.
Hmmm..... nu știu zău... cred că nici n-o să mă uit înapoi!!!
Dar știu că trebuie să vin la control, așa că...... of.

Și mama mi-a trimis azi tocăniță de cartofi....eh, știu că asta pt voi nu-nseamnă nimic dar eu n-am mai mâncat așa ceva de mai bine de un an. Mă jur!
Murături însă nu mi-a trimis... că na, de unde ??

Nessun commento:

Posta un commento

Comentarii